lördag 21 mars 2009

Vad är en blogg, frågar jag mig.

Lördag drygt en vecka efter jag startat upp min blogg vaknar jag upp ur den tillfälliga förvirringen som jag kastades in i varje gång jag tänker på att jag har startat en blogg. Hur hände det att bloggen startades? Den startades upp av en ren tillfällighet. Vid eftertanke kommer det upp en massa funderingar kring vad vill jag med bloggen, vad ska den handla om, vem vill jag ska läsa den och hur går det till rent tekniskt etc. Min erfarenhet av bloggvärlden är obefintlig. Just nu behöver jag tid att tänka igenom detta samt vad nästa inlägg ska handla om. Jag vet att det kommer ett inlägg men det måste få ta den tid det tar att att vänja sig med tanken att uttrycka mina funderingar inför kända och okända personer. Jag vet också att jag kommer att vända mig till personer som är intresserade av människan, människans villkor och hur man kan förbättra livet för alla individer och inte bara för en liten grupp människor i samhället.

Man är inte mer än människa.

Må så gott!
Vi hörs! Inez

2 kommentarer:

swefilo sa...

Jag väntar med stora förväntningar på nästa och framtida blogg inlägg
Peter Rothess
Oberoende blogg analytiker

Lotta sa...

Heja Inez!
Jag tycker att du kommer igång jättebra! Men fundera nu inte för länge för jag dööör av längtan efter att få läsa något av dig! Du har så mycket klokt inom dig. Låt världen få veta.
Vi ses! Liselotte